Add

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

המון תודה לצוות ג'וב-האנט על היחס והשרות הנעים. בתוך זמן קצר קורות החיים שלי עשו את דרכם למאות ואולי אלפי מעסיקים במשק הישראלי וחשפו אותי להרבה מאוד מעסיקים פוטנציאליים!

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

05 May, 2013

15. מהנדס /ת תמיכה והדרכות. מיקום: לוד:

15. מהנדס /ת תמיכה והדרכות. מיקום: לוד:

"תואר ראשון. ניסיון קודם מוכח כמהנדס תמיכה / הדרכה בחברה בתחום המכשור הרפואי. שליטה מלאה בשפה האנגלית נכונות לנסיעות לחו"ל. + חובה לציין דרישות שכר, פניות בלא ציון דרישות שכר לא תענינה. קו"ח נא להפנות למייל: "

לפרטים הצטרף-קבוצת משרות היי-טק בין חברים




16. מנהל /ת מרקום מחברת הייטק. מיקום: לוד:

"תואר ראשון. ניסיון קודם מוכח בניהול מרקום בחברת הייטק- חובה. שליטה מלאה בשפה האנגלית. + חובה לציין דרישות שכר, פניות בלא ציון דרישות שכר לא תענינה. קו"ח נא להפנות למייל: "

לפרטי המשרה


17. מנהל /ת מכירות לאסיה / דרום אמריקה. מיקום: מרכז / השרון / השפלה / דרום:

"לחברה מובילה בתחומה דרוש /ה מנהל /ת מכירות בעל /ת ניסיון קודם מוכח במכירה בשוק אסיה ו/או בשוק אמריקה הלטינית. + חובה שליטה מלאה בשפה האנגלית. + חובה ניסיון מוכח באיתור, גיוס וניהול מפיצים. + נא לציין בגוף המייל או בגוף הקו"ח את המדינות בהם מכרתם באמצעות מפיצים. + חובה לציין דרישות שכר, פניות בלא ציון דרישות שכר לא תענינה קו"ח נא להפנות למייל: "

פרטים בלינקדאין


18. תועמלן /ית. מיקום: מרכז / השרון. משרה זמנית:

"תואר ראשון במדעי החיים / טבע / רפואה. ניסיון קודם מוכח בתועמלנות. ניסיון עבודה מוכח מול בתי חולים / קופות חולים. ניסיון קודם בתועמלות של תרופות ו/או מכשור רפואי. נכונות לעבודה במשרה זמנית עם אופצייה לקבועה + חובה לציין דרישות שכר, פניות בלא ציון דרישות שכר לא תענינה. קו"ח נא להפנות למייל: "

לפרטים ורשימת משרות


12. system integration engineer. location: natania

"+ מהנדס /ת מערכת עם נסיון באינטגרציה. + העובד /ת יעסוק באינטגרציה של Systems of Systems. + התפקיד כולל נסיעות לחו"ל בהיקף חודשי של 30%. + ניסיון קודם מוכח בהנדסת מערכות או Field Engineer/Project Manager/Technical Manager/Support Manage + הרקע הנדרש הוא מחברות פרויקטים, נסיון בעבודה על מערכות מורכבות, המשלבות מערכות תוכנה/חומרה/אלקטרואופטיקה/שו"ב. + חובה לציין דרישות שכר, פניות בלא ציון דרישות שכר לא תענינה. קו"ח נא להפנות למייל: "

More info and more jobs


21. אח / אחות להדרכות בתחום הדיאליזה

"לחברה מוביהל בתחום הדיאליזה, דרוש /ה אח / אחות בעל /ת ניסיון קודם מוכח בהדרכות, בעל /ת הופעה יצוגית ויכולות וורבלית גבוהה. בעל /ת שליטה גובהה בשפה האנגלית (קריאה והבנת הנקרא). + אין צורך בהתמחות בדיאליזה (התמחות בדיאליזה או חדר ניתוח תהווה יתרון). + חובה לציין דרישות שכר, פניות בלא ציון דרישות שכר לא תענינה. קו"ח נא להפנות למייל: "

עוד משרות הייטק בין חברים בלינקדאין


44. מנהל/ת חשבונות בתחום הבנקים. מיקום: לוד- איירפורט סיטי:

"מנה"ח סוג 3 לפחות, עצמאי/ת עד מאזן - חובה ניסיון של מס' שנים בתפקיד דומה – חובה ניסיון בעבודה מול בנקים – חובה שליטה מלאה בתוכנות ה - OFFICE בכלל ובאקסל בפרט – חובה ניסיון בעבודה עם ERP פריוריטי – חובה + חובה לציין דרישות שכר, פניות בלא ציון דרישות שכר לא תענינה. קו"ח נא להפנות למייל: "

לחץ כאן-מצא פרטים על המגייס


20. מהנדס /ת תהליך, בוגר /ת הנדסה כימית

"למפעל תעשייתי גדול מאוד באזור הדרום, דרוש /ה מהנדס /ת כימיה בוגר /ת לימודי הנדסה מאוניברסיטה / הטכניון, עם או ללא ניסיון קודם בתעשייה. + חובה מגורים באזור באר שבע או לפחות נכונות להעתקת מגורים לאזור באר שבע מיד עם החתימה על הסכם עבודה. + חובה לציין דרישות שכר, פניות בלא ציון דרישות שכר לא תענינה. קו"ח נא להפנות למייל: "

לחץ כאן-מצא פרטים על המגייס


מנהל /ת הקמה / הרצה של פרויקטים. מיקום: כל הארץ:

"לחברה גלובאלית, דרוש /ה מנהל /ת פרויקטים בכיר /ה לניהול פרויקטי הקמה והרצה של מתקנים לטיפול במים וטיהור שפכים. + העבודה מצריכה רילוקיישן לקולומביה. הרילוקיישן הינו בתנאי רווקות (חודשיים בקולומביה ו10 ימים בישראל). + חובה שליטה מלאה בשפה הספרדית. + חובה ניסיון קודם מוכח בניהול הקמה / הרצה של פרויקטים מולטידיספלינריים רחבי פעילות ותקציב. + חובה לציין דרישות שכר, פניות בלא ציון דרישות שכר לא תענינה. קו"ח נא להפנות למייל: "

לפרטים-ישירות למגייס


נציגי /ות שירות לקוחות לרעננה (jb-44)

"לחברת היי-טק ברעננה דרושים /ות נציגי /ות שירות למענה טלפוני לשיחות נכנסות ללא מכירה! המשרה כוללת מענה טלפוני ללקוחות החברה (לקוחות עסקיים בלבד), פתיחת קריאות שירות לצוות הטכני ועזרה בניהול הטכנאים בשטח. עובדים /ות בימים א' - ה' בין 8:00-17:00 (ללא גמישות). דרישות: חובה - ניסיון בשירות לקוחות טלפוני. המשרה ברעננה ומיועדת לתושבי /ות האזור. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. קו"ח יש לשלוח למייל בציון כותרת וקוד המשרה"

לפרטים הצטרף-קבוצת משרות היי-טק בין חברים


(jb-43) (help desk) דרושים /ות אנשי /נשות תמיכה טכנית לרעננה

"דרושים /ות תומכים /ות טכניים /ות לתחום התוכנה והחומרה של שעוני נוכחות ובקרי כניסה עבודה מ- 8:00-17:00, ללא שישי שבת וחגים. אם יש לכם /ן את הניסיון הנדרש ואת המוטיבציה לעבוד במוקד חמים ומשפחתי של 10 אנשים - מקומכם /ן איתנו! תנאים סוציאלים ומשכורת מעולה! דרישות: ניסיון בתמיכה טכנית ממוקד של לפחות 10 אנשים בנושאי דטה /מודמים /תוכנה - חובה! ניסיון עם השתלטות מרחוק ופתירת בעיות מרחוק. ניסיון בתמיכה של תוכנה. מגורים באזור קרוב לרעננה בלבד. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. קו"ח יש לשלוח למייל בציון כותרת וקוד המשרה"

לפרטים ורשימת משרות


דרוש /ה בודק /ת תוכנה בתחום השכר למשרה חלקית ביוקנעם (jb-42)

"במסגרת התפקיד נדרש /ת לבצע בדיקות לוגיות של שכר, איסוף עדכונים מרשויות כגון שלטון מקומי, מס הכנסה, ביטוח לאומי וכל עדכוני רגולציה. כמו נדרש ידע בעדכון כללי של טבלאות שכר ודירוגים שונים. דרישות: חובה - ניסיון של שנתיים כחשב /ת שכר בחברות גדולות. חובה ניסיון מעבודה בחשבות שכר במוסדות כגון: עירייה, משרד ממשלתי. חובה - ניסיון קודם ועבודה עם אחת מהתוכנות הבאות: עוצמה, חילן, מלם, חברה לאוטומציה. חובה - נכונות למשרה חלקית. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. חיפה : יקנעם משרה חלקית, מתאים גם לאימהות, מתאים גם לפנסיונרים, מתאים גם לבני 50 פלוס, מתאים גם למגזר הדתי קו"ח יש לשלוח למייל בציון כותרת וקוד המשרה"

עוד במשרות הייטק בין חברים


איש /אשת מרקום עם ניסיון בעיצוב גרפי ליוקנעם (jb-36)

"לחברת הייטק ותיקה ומבוססת דרוש /ה אחראי /ת תחום מרקום, שיווק ותקשורת. התפקיד כולל אחריות מלאה על תחום המרקום של החברה. התפקיד כולל: פיתוח וניהול של כלים שיווקיים עבור החברה, כולל כתיבה שיווקית, עריכה ותרגום של מסמכים שיווקיים וטכניים באנגלית ובעברית, עלוני חברה, מצגות ועוד. אחריות לעיצוב הגרפי. ניהול ותפעול אתר האינטרנט של החברה, כולל תחזוקה שוטפת של התכנים וכתיבתם, ארגון כנסים בינלאומיים, אחריות על יחסי ציבור, הפקות דפוס ותקשורת פנים ארגונית של החברה. דרישות: ניסיון מוכח של 5 שנים לפחות בתחום התקשורת והמרקום - חובה. ניסיון מוכח של עבודה מול גופי תקשורת, יח"צ, פרסום - חובה. תואר ו /או הכשרה אקדמית ברמת תעודה – יתרון בתחום התקשורת. ניסיון ותיק עבודות בתוכנות עריכה גרפית- פוטושופ אילוסטריטור ועוד - חובה! אנגלית דיבור, קריאה, כתיבה ברמת שפת אם - חובה. נכונות לשעות עבודה לא שגרתיות תוך זמינות מלאה למערכת מקום העבודה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. מיקום המשרה: חיפה : יוקנעם: קריות משרה מלאה, לדוברי שפות קו"ח יש לשלוח למייל בציון כותרת וקוד המשרה"

לפרטים-ישירות לחברה המגייסת


איש /אשת מכירות לתחום התוכנה (משרה משרדית) לרעננה (jb-47)

"למחלקת מכירות חוזים ושימור לקוחות של בית תוכנה וחומרה המוביל בתחומו, דרוש /ה איש /אשת מכירות לתפקיד מאתגר הכולל עבודה בצוות של מחלקת מכירות חוזים המחדשת את חוזי השירות ללקוחות החברה בתום שנת האחריות על הציוד והתוכנה. תנאים סוציאליים מעולים! שכר אטרקטיבי ובונוסים על עמידה ביעדים. היקף המשרה: מלאה, 8:00-17:00. דרישות: חובה - ניסיון קודם של שנה עד 3 שנים במכירות בתחום. המחשבים /תשתיות /תקשורת /תוכנה /חוזים. חובה - ניסיון עם תוכנות אופיס, בעיקר אקסל. הכשרה טכנית /ידע בנושא מחשבים /תוכנה /אלקטרוניקה /מכשור ובקרה - יתרון. מגורים באזור השרון (לא ת"א) בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. קו"ח יש לשלוח למייל בציון כותרת וקוד המשרה"

עוד משרות הייטק בין חברים בלינקדאין


מתקדם ליוקנעם pc איש /אשת סיסטם מתחיל/ה / טכנאי /ת (jb-38)

"לחברה העוסקת בתחום החומרה והתוכנה דרוש /ה איש /אשת סיסטם מתחיל /ה, המעוניין /ת ללמוד ולהתקדם בתחום. (מדובר במשרה ראשונית בתחום, לא מיועד לבעלי נסיון) במסגרת התפקיד: תמיכה פנים ארגונית, תקלות חומרה ותוכנה בעמדות קצה, תמיכה בלקוחות החברה, אחריות על גיבויים. עובד /ת חברה מהיום הראשון. דרישות: MSCE/ MCITP חובה - תעודת עם הרבה ניסיון MCSA אפשרי גם . MS-SQLחובה ידע ב- . VIMWARE יתרון רב לידע בסביבת יתרון רב לניסיון בסביבת מייקרוסופט. עדיפות לבעלי /ות ניסיון מועט מחברות סיסטם ואינטגרציה. ותחנות קצה / ציוד היקפי PCחובה - ידע בחומרת . שירותי /ת. אחראי /ת. מסור /ה. מולטיטאסקינג. להט ורצון ללמוד ולהתקדם. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד קו"ח יש לשלוח למייל בציון כותרת וקוד המשרה"

לפרטים-בלי תיווך של חברות השמה

No comments:

Post a Comment