Add

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

המון תודה לצוות ג'וב-האנט על היחס והשרות הנעים. בתוך זמן קצר קורות החיים שלי עשו את דרכם למאות ואולי אלפי מעסיקים במשק הישראלי וחשפו אותי להרבה מאוד מעסיקים פוטנציאליים!

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

30 October, 2014

לפרסומת מגניבה המצטלמת ביום ה' 6.11 דרושים צעירים וצעירות בגילאי

לפרסומת מגניבה המצטלמת ביום ה' 6.11 דרושים צעירים וצעירות בגילאי

לפרסומת מגניבה המצטלמת ביום ה' 6.11 דרושים צעירים וצעירות בגילאי 18-35 לתפקיד סטודנטים. יום צילומים מלא באזור המרכז. תשלום לכל משתתף! חוויה מובטחת !
מעוניינים?? יש לשלוח 2 תמונות ומס' נייד

www.jobswipe.co

Go to linkedin for details




חברה המפתחת תוכנה לניהול צי רכב מחפשת נציגי שירות ותמיכה

חברה המפתחת תוכנה לניהול צי רכב מחפשת נציגי שירות ותמיכה טכנית
מיקום: מרכז/שרון
תיאור התפקיד:
מתן שירות ללות בארץ ובחו"ל
מתן תמיכה טכנית מקצועית
עבודה בצוות
משרה מלאה: 08:00-17:00 או 09:00-18:00, אופציה למשרה חלקית
דרישות:
ניסיון בשירות לות - חובה
ניסיון ויכולת עבודה בסביבה ממוחשבת (חובה EXCEL ברמה טובה)
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
תודעת שירות גבוהה
נא לשלוח :

www.jobswipe.co

לפרטים הצטרף-קבוצת משרות היי-טק בין חברים


שמי אסף ואני מחפש עבודה בבדיקות תוכנה ומדיה חברתית.
יש לי

שמי אסף ואני מחפש עבודה בבדיקות תוכנה ומדיה חברתית.
יש לי ניסיון מגוון בבדיקות אתרי אינטרנט ואפליקציות לניידים ולטאבלטים.
יש לי גם ניסיון בתפקידי בק-אופיס ועניין רב בתחומי המדיה החברתית.
אני מסודר, אחראי ומאורגן, שרותי והסברתי. יש לי יכולות עבודה עצמאיות ובצוות ואנגלית ברמה גבוהה. יש לי את הרצון והנכונות ללמוד את הדרוש להצלחה ואני בטוח ביכולותיי להתמקצע בתחומים הללו.
אני מחפש בעיקר במרכז: ת"א, ר"ג, גבעתיים, פתח תקווה ואפשרי גם הרצליה, ראשל"צ, רחובות, איירפורט-סיטי וכדומה.
ניתן ליצור קשר בפרטי ובדוא"ל

תודה והמשך יום נחמד, אסף

www.jobswipe.co

לפרטים הצטרף-קבוצת משרות היי-טק בין חברים


SEO/SMO
As social media has become such a large part of

SEO/SMO
As social media has become such a large part of the SEO world, we are looking for a person with experience in both. He or she needs to be our face on different SM channels, be creative in creating new content and be a part of our content think tank.

• Very creative and thinks outside the box
• White hat link building experience
• Experience with social marketing
• Ability to prioritize, multi-task and manage deadlines successfully


www.jobswipe.co

שאלות ותשובות לראיונות מקצועיים ב-Polycom


Tomedes, a global translation company located in Tel-Aviv, is looking

Tomedes, a global translation company located in Tel-Aviv, is looking for the one who can expand our company online presence. This includes:
1. Distributing our existing, constantly updating, content
2. Scrutinizing relevant websites and identifying linkable assets
3. Writing compelling outreach and keeping conversations fresh through regular follow-ups

Requirements:
• Strong Communication skills
• Creative thinking
• Relevant experience
• Organizational skills
• Independence
• Internet savvy
• Native English

A few more things:
Salary includes performance based compensation,
Hours are extremely flexible
You can work from home

Interested? We would love to hear from you, to

www.jobswipe.co

מאגר אינסופי של חידות מראיונות עבודה חידה לדוגמא מ-C++

No comments:

Post a Comment